Written by 1:31 am Uncategorized

Genul filmelor sexuale

Filmele sexuale sunt printre cele mai populare genuri de filme, iar genul nu se limitează doar la Hollywood. Mulți realizatori străini au produs filme erotice în propriile țări. Dar aceste filme au o estetică foarte specifică. Unele filme au o temă mai întunecată, mai groaznică sau mai sexy decât altele. Există filme care sunt destinate copiilor, în timp ce altele sunt destinate adulților.

Genul filmelor sexuale poate fi larg, de la extrem de explicit la surprinzător de conservator. Filme precum The Graduate și Wild Orchid explorează teme de gen, sexualitate și tradiție de familie. Temele filmelor sexuale gravitează adesea în jurul dorințelor conflictuale. În timp ce The Graduate este un film clasic de sex, acesta conține și un mesaj politic în intriga sa.

Un alt film cu o temă controversată este filmul francez La vie d'Adèle, o comedie romantică despre o relaţie lesbiană. Conține mai multe scene de sex care durează aproape zece minute. În schimb, nicio scenă heterosexuală nu a durat mai mult. În plus, scenele de sex din La vie d'Adèle sunt filmate într-o manieră îndrăzneață și intima.

Era libertății cinematografice a dus la filme inovatoare și unice. În comparație, pornografia modernă este dominată de formule și de a rămâne în siguranță. Deși pornografia modernă nu este mainstream, devine insulară. În timp ce unele filme sunt mai populare decât altele, majoritatea filmelor sexuale sunt mai de nișă decât oricând. Acest lucru le face mai greu pentru regizori să facă un zgomot în mainstream.

Genul filmelor sexuale poate fi foarte întunecat și bizar. Adesea, filmele folosesc sexul ca o modalitate de a condamna personajele. În multe filme, personajele care fac sex vor muri fie înainte, fie după scena de sex sau la mijloc. Un exemplu clasic în acest sens este seria de filme Friday the 13th, în care Jason Voorhees îneacă un grup de consilieri de tabără după sex.

Există mai multe filme porno care descriu experiența feminină într-o lumină pozitivă. Aceste filme au un mesaj atât pentru bărbați, cât și pentru femei. În ciuda negativelor, aceste filme au o istorie excelentă de a fi o sursă de divertisment pentru mulți oameni. Și majoritatea au un mesaj social important.

În unele cazuri, scenele de sex cu cupluri de același sex sunt controversate. Anterior, aceste scene erau considerate șocante și imorale. Cu toate acestea, stigmatul s-a schimbat foarte mult. Drept urmare, există acum numeroase filme despre relațiile între persoane de același sex. Dacă materialul din aceste filme nu vă afectează personal, le puteți viziona ca o icoană culturală.

Alte filme sexuale care descriu actul sexual includ filme bazate pe romane, cum ar fi Call Me by Your Name (1997), bazat pe romanul lui Andre Aciman. Este unul dintre cele mai memorabile filme de dragoste/sex ale timpurilor moderne. Cu toate acestea, chimia dintre cele două personaje nu este întotdeauna clar dezvoltată, iar discursul final al filmului este exagerat de didactic.

În timp ce aceste filme sexuale sunt în mare parte vesele și distractive, ele pot fi, de asemenea, extrem de întunecate. Unul dintre cele mai controversate filme din ultimii ani a fost Last Tango in Paris, care a fost evaluat X, dar ulterior a fost retrogradat la NC-17. Prezintă violență sexuală și un accent intens pe uniunea sexuală a doi protagoniști. În ciuda tensiunii sexuale intense, filmul a fost încă un film apreciat de critici.

Haiducul a fost un exemplu timpuriu de film subestimat. Acest film cu buget redus l-a jucat pe David O Russell, care mai târziu a jucat în filme precum American Hustle și Silver Linings Playbook. Deși are un ton suspect, are un subtext distinct decadent.

Din punct de vedere istoric, genul filmelor sexuale a fost controversat. Deși filmele sexuale sunt din ce în ce mai populare, își aveau fanii chiar și acum 100 de ani. În bordeluri, erau proiectate filme pornografice pentru tineri, ca mijloc de a-i educa în arta actului sexual. Indiferent dacă sunteți pasionați de filme sau nu, aceste filme reprezintă o privire fascinantă asupra atitudinilor bărbaților tineri dintr-o perioadă anterioară.

Pe lângă declanșarea dorințelor sexuale, filmele sexuale pot provoca și reflecție filozofică asupra esteticii senzualității, a dorinței sexuale și a iubirii romantice. În unele cazuri, conținutul sexual al unui film poate fi la fel de subtil ca și conținutul unei cărți sau estetica muzicii. Și un film poate fi chiar o metaforă a unei relații.

(Visited 2 times, 1 visits today)
Close