Written by 1:58 am Uncategorized

Evoluția filmelor sexuale

În 1877, Tom Edison a inventat fonograful.

Primele înregistrări sexuale au inclus o melodie neplăcută numită Zelda Takes Her Clothes Off și un bărbat și o femeie care făceau un geamăt. În anul următor, a fost introdusă prima cameră cu viteză unică.

Acest lucru a eliminat necesitatea ca subiecții să stea nemișcați timp de 30 de secunde pentru a produce o imagine pornografică. În următoarele decenii, nivelul depravării în filmele sexuale a crescut.

Anii optzeci au cunoscut o renaștere a eroticii cu filme precum Wild Orchid, regizat de Zalman King. Este considerat apogeul eroticii de la Hollywood din anii optzeci și punctul culminant cronologic al eroticii din anii optzeci. A fost urmată de 9 1/2 Weeks și Fatal Attraction, două filme conservatoare care reflectau temerile vremii lor.

La sfârșitul anilor optzeci și începutul anilor nouăzeci, thrillerele erotice erau un subgen popular. Tendința a fost frenetică, dar nu de lungă durată. După Fatal Atraction, am fost tratați cu Sleeping With the Enemy, Femeie albă singură și Corpul de dovezi. Apoi, în anii nouăzeci, am fost tratați cu filmele erotice Body of Evidence și Sliver, dar această tendință nu a durat mult.

În timp ce multe filme porno  moderne au ajuns pe internet, cele mai dure filme sunt cele mai șocante dar si captivante in acelas timp. De exemplu, Shame a lui Steve McQueen are un complot bizar și întortocheat și câteva momente de râs. Dar în universul alternativ, un film numit The Shagger prezintă aceleași personaje și intriga, dar este regizat de Ben Stiller. Acest film de sex satiric nu este unul pentru cei slabi de inimă și are o latură mult mai întunecată decât ar părea.

Termenul „milf” este un film sexual care a popularizat cuvântul „milfer”. Piesa sa centrală vede o fată dezbrăcându-se pentru un public online lasciv. Cu toate acestea, succesul filmului constă în afecțiunea pentru personajele sale centrale. Eroinele sale suportă o varietate de umilințe, de la udarea publică a pantalonilor până la lichidele corporale ingerate. De asemenea, trebuie să se ocupe de sfaturi sexuale nesolicitate de la tatăl lor.

Includerea sexualității în filme a fost o problemă controversată încă de la apariția mediumului.

Unele guverne au interzis sau au limitat sever filmele sexuale, iar unele grupuri religioase le-au condamnat.

În plus, nuditatea poate fi considerată sexuală, iar unele țări au chiar sisteme de evaluare a filmelor. Deci întrebarea cum este sau nu un film sexual este una foarte complexă.

Au existat câteva excepții notabile de la normă. Mai multe femei regizoare au făcut filme sexuale care au un mesaj care include genul. De exemplu, filmul “Fifty Shades of Grey” a fost salutat ca fiind primul film complet care spune: “Fut me”. De fapt, filmul a fost comercializat în mod explicit pentru femei. Filmul a avut o temă sexy, ceea ce l-a făcut extrem de controversat.

Deși Basic Instinct are o perioadă de valabilitate puțin mai lungă decât semenii săi, arată totuși ca un proiect magistral. Verhoeven a reușit să picteze un portret viu al depravității americane, folosind unele dintre cele mai neplăcute materiale de la Hollywood. Făcând acest lucru, filmul pare mai puțin o încercare dezlănțuită de a emoționa decât un comentariu plin de duh asupra propriei emoții.

(Visited 6 times, 1 visits today)
Close